ΜΕΝΟΥ
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ

Εγγυήση - Ακυρώσεις - Αλλαγές

  • Όλα τα προϊόντα LED που πωλούνται από το κατάστημα μας, καλύπτονται από  εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται απο τις αντιπροσωπείες και είναι απο 2 έτη και πάνω για τις λάμπες.
  • Απο 1 Χρόνο καλύπτονται τα Τροφοδοτικά εφόσον δεν έχει ανοιχτεί το προϊόν απο τον πελάτη, οι LedΤαινίες (εφόσον δεν κοπεί) τα Gadgets καθώς και τα παρελκόμενα - αξεσουάρ.
  • Η εγγύηση ενός προϊόντος σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει βλάβες που προκλήθηκαν από κακό χειρισμό, εσφαλμένη χρήση, λάθος σύνδεση,κακή ή λάθος τοποθέτηση, διαφορετική τάση ρεύματος, βραχυκύκλωμα, πυρκαγιά, υψηλή ή χαμηλή θερμοκρασία, υγρασία, καιρικά φαινόμενα (κεραυνό, πλημμύρα, έκθεση σε ήλιο, κλπ).Η εγγύηση δε παρέχει κανένα δικαίωμα χρηματικής αποζημίωσης περα απο την επισκευή ή την αντικατάσταση του προϊόντος ( Κατ΄επιλογή μας ). ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΔΑΠΑΝΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών εφόσον δεν εχει τοποθετήσει το προϊόν σε περίπτωση φωτιστικού (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

·  Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση και μονο εφοσον δεν εχει γινει τοποθέτηση του σε περίπτωση φωτιστικού. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

·  Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

·  Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.Ο τρόπος επιστροφής χρημάτων ειναι ίδιος με τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας. Αν ο πελάτης είχε πληρώσει με τραπεζική κατάθεση τότε θα επιστραφουν τα χρήματα της ακυρωμένης παραγγελίας στην τράπεζα σε δικό το λογαριασμό IBAN τον οποίο και θα μας υποδείξει ο ίδιος με email στο info@ledokosmos.gr O χρονος επιστροφής σε αυτή τη διαδικασία ειναι 1 εργάσιμη ημέρα.Αν η παραγγελία του πελάτη είχε πληρωθεί με paypal θα επιστραφούν στο λογαριασμό paypal του πελάτη. Η διαδικασία αυτή μπορεί να διαρκέσει απο 1 έως και 5 εργάσιμες ημέρες. Αν η παραγγελία του πελάτη ειχε πληρωθεί με κάρτα πιστωτική ή χρεωστική τότε η επιστροφή θα γίνει στην κάρτα του πελάτη. Η διαδικάσια αυτή μπορεί να διαρκέσει 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες. Αν η παραγγελία του πελάτη ειχε πληρωθεί με αντικαταβολή θα επιστραφουν τα χρήματα της ακυρωμένης παραγγελίας στην τράπεζα σε δικό το λογαριασμό IBAN τον οποίο και θα μας υποδείξει ο ίδιος με email στο info@ledokosmos.gr O χρονος επιστροφής σε αυτή τη διαδικασία ειναι 1 εργάσιμη ημέρα. Σε όλες τις περιπτώσεις  το ποσό επιστροφής θα ειναι ακέραιο χωρίς παρακρατήσεις απο τυχόν εταιρείες διαχείρισης. 


·  Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

·  Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

·  Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

·  Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε

·  προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές - κοπτικές - κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα,μάσκες προσώπου κ.α.).

 

  • Για τα προϊόντα των 12V (G4, MR11, MR16 ,LED Modules), για να ισχύει η εγγύηση αντικατάστασης, θα πρέπει να προμηθευτείτε και τον ηλεκτρονικό μετασχηματιστή της εταιρίας μας.
  •  Σε περίπτωση βλάβης κάποιου προϊόντος που οφείλεται σε εργοστασιακό ελάττωμα και καλύπτεται από την εγγύηση επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής πρός την έδρα μας καθώς επίσης η εταιρεία επιβαρύνεται το κόστος αποστολής πρός τον πελάτη. Τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται μέσα στη συσκευασία τους για να γίνει δεκτή η επιστροφή από το εργοστάσιο.
  • Διατηρούμε το δικαίωμα να μην κάνουμε δεκτή την επιστροφή προϊόντων αξίας (ανω των 300 €) ή προϊόντα τα οποία αγοράστηκαν με ειδική παραγγελία για τον συγκεκριμένο πελάτη. Οποιαδήποτε άλλη αλλαγή πέρα των ανωτέρω δεν γίνεται δεκτή απο το κατάστημα μας.

 

  • Η Μεταφορά των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή.Η εταιρεία φροντίζει για την σωστή και άρτια συσκευασία του εκάστοτε προϊόντος ώστε να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα καταστροφής κατά τη μεταφορά του. Σε κάθε περίπτωση όμως είναι δυνατόν να προκληθεί ζημιά ή σπάσιμο σε προϊόντα κατά τη μεταφορά τους και για αυτό η εταιρία μας με συνείδηση απέναντι στον πελάτη, αναλαμβάνει την αντικατάσταση του σπασμένου προϊόντος με βασική προυπόθεση ο πελάτης να επικοινωνήσει μαζί μας την ημέρα της παραλαβής του προϊόντος ή την επόμενη. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα αντικαθίσταται το σπασμένο προϊόν καθώς δε μπορεί να διαπιστωθεί η υπαιτιότητα για το σπάσιμο. 
  • Η εταιρεία Ledokosmos.gr προμηθεύεται προϊόντα από τις επίσημες αντιπροσωπείες των εκάστοτε εταιρειών και για τον λόγο αυτό δε φέρει ευθύνη για πιθανόν κακή-εσφαλμένη λειτουργία του προϊόντος και κατά συνέπεια οποιαδήποτε απαίτηση του πελάτη θα πρέπει να γίνεται προς την εκάστοτε αντιπροσωπεία που παρέχει την εγγύηση.
  • Η εγγύηση παρέχεται από την αντιπροσωπεία του εκάστοτε προϊόντος και καλύπτει αποκλειστικά και ΜΟΝΟ την αξία αυτού εφόσον είναι ελλατωματικό. Σε καμία περίπτωση η εγγύηση δεν καλύπτει κόστη εγκατάστασης - αφαίρεσης - μεταφοράς και εργασίας.
  • Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος.
  • Επιστροφή λόγω λάθους επιλογής προϊόντος
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί.Φθορά της συσκευασίας ή του αντικειμένου οπου το καθιστά αυτόματα μη άξιο επαναπώλησης.
  • Δεν επιστρέφονται: Κομμένες  LED Ταινίες, Προφίλ Αλουμινίου, Προϊόντα Bazaar - εκθεσιακά.
  • Έξοδα αποστολής: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς και τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν εσάς.
  • Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους που παρατηρείται από τις πρώτες μέρες κιόλας χρήσης τους (D.O.A. - Dead on arrival), μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά μας μεταφορικά έξοδα (με την εταιρεία που παραλάβατε το προϊόν ). Εφόσον διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Doa , σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Παρακαλείσθε και πάλι σε αυτή την περίπτωση να αποστέλλετε τα είδη με την αρχική τους συσκευασία ώστε να σας επιστρέφονται κατά την αντικατάσταση τους πάλι όπως τα παραλάβατε αρχικά!
  • Τα προϊόντα που μας επιστρέφονται, ελέγχονται και εξετάζονται από το συνεργείο επισκευών μας. Η αντικατάσταση θα εγκριθεί εφόσον βρεθεί ελάττωμα που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη.
  • Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος για να διαπιστωθεί το εν λόγω ελάττωμα θα πρέπει το προϊόν να επιστραφεί πρώτα στην εταιρία μας και εφόσον διαπιστωθεί να αντικατασταθεί από καινούριο προϊόν. Αν η παραγγελία σας είχε σταλεί με κούριερ θα σας σταλεί και το καινούριο προϊόν πάλι με τον ίδιο τρόπο. Αν η παραγγελία είχε παραληφθεί από το κατάστημα μας η αλλαγή και η παράδοση του καινούριου προϊόντος θα γίνει πάλι στο κατάστημα.
  • Σε περίπτωση  αδυναμίας αντικατάστασης του προβληματικού προϊόντος λόγω μη διαθεσιμότητας, θα προσφερθεί ένα εναλλακτικό προϊόν ή θα εκδοθεί ένα πιστωτικό τιμολόγιο. Εάν δεν εντοπιστεί κανένα ελάττωμα από το συνεργείο επισκευών μας, το προϊόν θα επιστραφεί σε εσάς και η επιστροφή παράδοσης θα γίνει με επιβάρυνση του πελάτη.
  • Η εταιρία μας δε φέρει ευθύνη για τεχνικά προβλήματα που έχουν προκληθεί από συνδυασμό προϊόντων της εταιρίας μας, με άλλα μη συμβατά προϊόντα κατά την εγκατάσταση.
  • Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά, τυπογραφικά ή ορθογραφικά λάθη στα χαρακτηριστικά των προϊόντων ή τυχόν διαφορές στην ένταση των χρωμάτων αυτών σε σχέση με την πραγματικότητα.
Λανθασμένη , εκ παραδρομής , τιμής
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή, δίχως κάποια ιδιαίτερη ένδειξη που να δικαιολογεί αυτή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν να παραγγείλετε το προϊόν.
  • Όλα τα επιστρεφόμενα αγαθά ελέγχονται για ζημιές και αυθεντικότητα. Εάν η εταιρία μας ανακαλύψει οποιοδήποτε ελάττωμα ή ζημιά εκ μέρους του πελάτη, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την αντικατάσταση και επιστροφή προϊόντων προς τον πελάτη.

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων· 

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

·  Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

·  Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

·  Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είτε μέσω courier, Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, oπελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

·  Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

·  Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

·  Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη.

·  Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

  •  Το κατάστημα μας βρίσκεται στην περιοχή του Μοσχάτου, οδός Πειραιώς 90, 183 46 και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα κάτωθι τηλέφωνα:

τηλ. 2104822281  

Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα σας από το κατάστημα μας Δευτέρα Έως Παρασκευή  09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 15:00.